Kedves Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a kialakult járványügyi helyzet miatt és Magyarország Kormánya által elrendelt vészhelyzetre is tekintettel személyes ügyfélszolgálataink működését 2020. március 18-tól bizonytalan ideig – az Önök és munkatársaink egészségének védelmében – szüneteltetjük.
Kérjük, hogy ezen időszakban válasszák az online és/vagy telefonos ügyintézés lehetőségét.
A vigam.hu webcímen elérhető Online Ügyfélszolgálati felületünk ezen időszak alatt is zavartalanul üzemel, amely többek között az alábbi ügyek intézését biztosítja:
Amennyiben kérdésük van, például az Online Ügyfélszolgálat használatával kapcsolatosan, akkor ügyfélszolgálati munkatársaink telefonon, munkanapokon 8-16h között állnak rendelkezésre (telefonszám: +36 1 477 4814)
Esetlegesen felmerülő kéréseikkel vagy kérdéseikkel kapcsolatban írásban az alapkezelo@am.vig email címen fordulhatnak kollégáinkhoz, vagy postai úton az alábbi címre küldve juttathatják el hozzánk írásos megkereséseiket:
1091 Budapest, Üllői út 1.
Társaságunk folyamatosan nyomon követi a járványügyi helyzettel kapcsolatos fejleményeket, további intézkedést szükség esetén ennek ismeretében teszünk.
Kérdése van? Kérjen visszahívást!
Köszönjük megértésüket.
Aegon Magyarország Befektetési Alapkezelő Zrt.